Wednesday 28 May 2008

Clean and simple


Surfend op het internet kwam ik een nieuwe blog tegen: Clean and simple stamping. Erg interessant omdat ik zelf ook erg gek ben op de clean and simple stijl. Ik kan erg genieten van kaarten met heel veel verschillende papiertjes en laagjes en embellishments etc., maar zelf zal je me nooit zo'n kaart zien maken. Op de één of andere manier "kan" ik dat niet. Mijn kaartjes zijn vaak vrij eenvoudig, met niet teveel laagjes. Embellishments? nou die zie je niet vaak bij me. Ja af en toe een lintje maar dan houdt dat ook wel weer op. Ik kwam niet vaak anderen tegen die op deze manier hun kaartjes maken, maar nu de laatste tijd zie je het steeds meer. Op splitcoaststampers zijn er meer mensen en nu ook deze nieuwe blog.

Op de blog staat deze week een layout. Ik vond hem erg leuk, dus ik heb besloten dat ik er ook een kaartje mee ging maken. Uiteindelijk werden het zelfs 2 kaartjes met verschillende kleurtjes. Voor het eerste kaartje heb ik wit linnen papier gebruikt. Ik heb eerst de tekst op de kaart geprint. De petite tulips zijn van stampendous en ze zijn ingekleurd met derwent potloden. Onder de vierkantjes zit een vierkantje van rood papier. Ik heb van een vrolijk geruit rood lintje een strikje gemaakt. Voor het tweede kaartje heb ik donkerblauw linnen papier gebruikt. Ik heb nu roze vierkantjes gebruikt voor onder de tulpjes. Omdat ik niet kan printen of stempelen op donkerblauw papier, heb ik de tekst ook in een klein vierkantje geplaatst. Deze kaart is afgemaakt met een wit lintje.

When I was surfing the internet I saw this new blog: Clean and simple stamping. Very interesting because I like the clean and simple style very much! I do enjoy cards with many different papers and much layers and lots of embellishments, etc, but you will never see me making such a card. I simply "can't" make my cards that way. My cards are always pretty simple and don't have layers. Embellishments? Well you won't see that often. Maybe sometimes a ribbon. I didn't know much other people how like me like this style very much, but nowadays you see them more and more. On splitcoaststampers there are some people who make clean and simple cards and now there is this new blog!

On the blog there is a layout for this week and I liked it very much, so I made 2 cards with it. For the first card I used a linnen white card. I printed my text on it (hartelijk gefeliciteerd= congratulations). The petite tulips are from stampendous and I coloured them with my derwent pencils. Un der the squares is a red square. I added a red gingham ribbon. For the second card I used darkblue linnen paper. I now used pink squares under my tulips. Because I can't print or stamp on darkblue paper I printed the texty on a square. I finished my card with a white ribbon.

1 comment:

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails