Saturday 24 January 2009

I love you this much!


Vandaag ben ik weer lekker aan het kaarten maken, alhoewel lekker... Er gaat van alles mis en daar baal ik van. Ondanks alles is er toch nog een kaartje voor de limited supplies challenge op SCS uitgekomen. Het thema deze week is: Paint it black, oftewel je moet een zwarte kaart gebruiken. Ik gebruikte altijd veel zwarte kaarten en ik ben ook erg gek op zwart, maar de laatste tijd heb ik geen zwarte kaart meer gemaakt. Leuk om te doen dus!
Mijn kaartje is weer 10 bij 10 cm groot. Ik heb eerst in de voorkant geponst met de slit punch van stampin up. Daarna heb ik de voorkant van de kaart geƫmbost met de swiss dots folder van cuttlebug. De stempel is er eentje uit de superschattige serie Huggabugs van Stamping Bella. Voor dit kaartje heb ik lovey huggabug gebruikt. Ik heb mijn bugje ingekleurd met derwent potloden en geurloze terpentine. De vleugeltjes zijn ingekleurd met een clear spica glitter pen. De oogjes zijn extra aangezet met een zwarte glaze pen. Op de wangen zijn met een witte gelpen stipjes getekend. Op de hartjes heb ik zwarte glitter gedaan. In het halve rondje heb ik een gaatje geponst en ik heb er een rood grosgrain lintje doorheen gedaan. Op het lintje zijn twee zwarte hotfix steentjes geplakt. De tekst is met de computer gemaakt. Met een fiskars tang heb ik het sneetje gemaakt en daar zit ook weer rood grosgrain lint doorheen. Het lintje is vastgeniet aan de kaart.
Ik ga nog even lekker door met knutselen. Ik heb de afgelopen weken leuke koopjes gedaan met alle opruimingen overal. Heerlijk. Er liggen dus nog allemaal nieuwe speeltjes te wachten op me! ;)


Today I finally made some cards again and although everything went wrong, I made a card for the limited supplies challenge on SCS. This week's theme is Paint it black: you have to make a black card. I used to make a lot of black cards and I love black, but lately I didn't make any black cards, so I had fun.
My card is 10 by 10 cm. I started with punching with my slit punch in the front of the card and then I embossed the front of the card with the swiss dots embossing folder. This stamp is from the cutest stamps from Stamping Bella: the huggabugs. For my card I used lovey huggabug. I colored my little bug with derwent pencils and oms. I colored the wings with a clear spica glitter pen. I added some black to the eyes with my black glaze pen. I colored some dots on the cheeks with a white gelpen. I used black glitter on the hearts on the body. I punched a hole in the half circle that I made with the slit punch and put some red grosgrain ribbon through it. I used two black hotfix stones on the ribbon. The sentiment was computergenerated. I used a fiskarspunch for the little cut on the label. I attached the ribbon to the card with a staple.
Now I am going to craft some more. I bought a lot of cute and cheap stamps in the sales everywhere. So there are a lot of new toys waiting for me to use them! ;)


IMAGE: Lovey huggabug from Stamping Bella. CS: Black linnen structure cs. Ink: Versafine onyx black. ACCESSORIES: Derwent pencils, black glaze pen, clear spica glitter pen, white gelpen, red grosgrain ribbon, nestabilities, hotfix stones, slit punch stampin up, fiskars punch, swiss dots embossing folder cuttlebug, black glitter, a staple.

1 comment:

  1. Larissa, wat veel handelingen voor een kaartje! Het is wel trouwens wel mooi geworden.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails